poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pomarańczowe tartaletki


Po robieniu tortu bezowego (przepis tutaj) zostały mi żółtka i oczywiście nie mogły się zmarnować ;) poszukiwałam przepisu na Key Lime Pie, ale wykorzystałam pomarańczę. Do tego spód z herbatników… Jeśli chodzi o smak, to skojarzyły mi się z sernikiem, chociaż twarogu w składzie nie znajdziecie ;)


POMARAŃCZOWE TARTALETKI Z MLEKIEM SKONDENSOWANYM ("SERNIKOWE")

Składniki na 8 tartaletek:
5 żółtek
Puszka mleka skondensowanego (350g)
Sok z jednej pomarańczy
Skórka z połowy pomarańczy
100g herbatników
50g masła

Mleko, żółtka i sok wymieszać. Herbatniki zmielić i wymieszać z rozpuszczonym masłem. Okruchami wyłożyć natłuszczone foremki, wlać pomarańczowy krem i posypać skórką pomarańczową (można posypać po upieczeniu). Piec w temperaturze 190°C przez 15-20 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz