sobota, 5 kwietnia 2014

Brownie w kubku


Pewnie zdarza się, że macie niepohamowaną ochotę na coś słodkiego , a w domu ani kawałka czekolady. I jak sobie z tym poradzić? Można „upiec” w mikrofalówce brownie, które przygotujecie ze składników, które macie w domu. Zobaczcie sami :)

BROWNIE W KUBKU

Składniki na mały kubek:
2 łyżki masła
2 łyżki wody
2 łyżki kakao
4 łyżki cukru
4 łyżki mąki
szczypta soli

Masło rozpuścić, wymieszać z wodą, kakao i solą. Dodać cukier, wymieszać, dorzucić mąkę i znów wymieszać. Wstawić do mikrofalówki na półtorej, dwie minuty (zależnie od tego, czy chcecie, aby ciasto było w środku bardzo miękkie) na 750W. I już :)

Mniej więcej oparłam się na tym przepisie: http://www.food.com/recipe/microwave-chocolate-mug-brownie-349246


Przepis dołączam do akcji:

Brunetki, blondynki czyli brownies i blondies Babeczki z mikrofali

4 komentarze:

  1. Mmm dobrze, że mi przypomniałaś o tym cieście, jest nieziemskie :> A ten kubeczek dodaje mu tylee uroku *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ahh, kubek nówka sztuka, ja mam obsesję na punkcie sówek i musiałam się pochwalić takim cudem ;)

      Usuń
  2. Czy można pominąć kakao w przepisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zastąpić mąką, ale ciasto sporo straci na smaku :)

      Usuń