niedziela, 27 kwietnia 2014

Matura vs makaron ryżowy


 

Matura to zło. Nie mam czasu na nic: gotowanie, pisanie postów, robienie zdjęć. Mam czas wyłącznie na naukę i panikowanie, że nadal nic nie umiem (tego robię zdecydowanie więcej). Musicie mi wybaczyć, że tak zaniedbałam bloga, ale obiecuję, że ten stan nie będzie trwał już długo i za dwa tygodnie wszystko wróci do normy :) Tymczasem wrzucam przepis na błyskawiczną sałatkę z paluszkami krabowymi. Jest delikatna w smaku i prosta w wykonaniu, więc nie traćcie czasu i zerknijcie na listę składników :)


SAŁATKA Z MAKARONEM RYŻOWYM I PALUSZKAMI KRABOWYMI

Składniki:
Makaron ryżowy (ja zdecydowanie wolę nitki, wstążki nie pasują mi do tej sałatki)
Paluszki krabowe
Majonez
Ocet ryżowy (ew. sok z cytryny)
Koperek (duuużo koperku :))
Sól
Pieprz

Przygotować makaron (zalać wrzątkiem) i ostudzić, potem odsączyć. Pokroić paluszki krabowe (niezbyt drobno), posiekać koperek i wymieszać wszystkie składniki. Jeśli lubicie – możecie dodać trochę czosnku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz